Posiedzenie Zarządu Związku Stowarzyszeń „Dolnośląska Sieć Partnerstw LGD” – 23.02.2022r.
W dniu 23.02.2022r. o godzinie 18:00 odbyło się w trybie zdalnym Posiedzenie Zarządu Dolnośląskiej Sieci Partnerstw LGD, w którym uczestniczyli:
- Barbara Sulma – Prezes Zarządu,
- Dorota Goetz – Wiceprezes Zarządu,
- Bożena Pełdiak,
- Krystian Ulbin,
- Jarosław Paczkowski.
W trakcie posiedzenia omawiano m.in. :
- Zarząd zdecydował, że comiesięczne czwartkowe spotkania sieci są ważne i należy je kontynuować – ustalono, że spotkania będą się odbywać w każdy ostatni czwartek miesiąca w godzinach 9:00-10:00
- Ustalono, że nowy sekretariat Dolnośląskiej Sieci Partnerstw LGD roześle noty księgowe składek członkowskich za pierwsze półrocze 2022 roku do wszystkich członków.
- Zarząd wymienił się informacjami na temat krajowego konkursu na wybór LGD do realizacji LGD w nowym okresie.
- Dyskutowano na temat przyśpieszenia terminów rozpatrywania spraw Lokalnych Grup Działania przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, w tym przyśpieszenie płatność. Podjęto kroki w tej sprawie.
- Poruszony został temat finansowania Lokalnych Grup Działania z BGK. Ustalono, że finansowanie powinno dotyczyć operacji własnych, grantów, projektów współpracy, ale także funkcjonowania, gdyż przy opóźnieniach w płatnościach z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego i Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, LDG-y tracą płynność finansową.
- Ustalono, że niezbędne jest spotkanie zarządu z P. Beatą Rodak z Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
- Dyskutowano na temat bieżących spraw Dolnośląskiej Sieci Partnerstw LGD.